zondag 25 maart 2012

Langs de lijn


Vandaag was de 10.000e uitzending van "Langs de lijn". Een mijlpaal op de radio. Dat viel samen met de slotdag van het Wereldkampioenschap afstanden in Heerenveen.
Na een voor Michel Mulder dramatische ontknoping van de 500 meter pakte Nederland 2 keer goud. Zowel de vrouwen als de manen triomfeerden bij de ploegenachtervolging. Het tweede hoogtepunt was de voetbaltopper tussen Ajax en PSV, die met 2-0 in het voordeel van de Amsterdammers beslist werd. Of dit een beslissende overwinning is in deze doldwaze competitie, die de Eredivisie dit seizoen is? Ik durf er mijn geld niet op te verwedden. Zelf ben ik nog even gaan hardlopen vanmiddag. In het zonnetje en de wind liep ik 7 km. Ik liep naar de volkstuin van Siebe en Ana, nam daar een kop thee en liep terug naar huis. Het is de hervatting van de training voor de marathon van Leiden, nadat ik na de winterbiatlon bewust een week rust genomen heb. Ik was dus een soort lijntrekker langs de lijn.

Geen opmerkingen: